fix11 - zciaganie

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 09:56:19 MET DST

moze to juz na liscie byl bo cos mi sie przewinelo przez ekran, ale mam
w tej chwili zaleglosci z czytaniem listy i predko nie nadrobie, a
problem palacy bo chcialem sobie plytke wypalic :-)
otoz:
zciagam z ftp z koszalina fixa 11 PL i pliki od 1dk do 9dk ida OK
z nastepnymi sa klopoty - po kilku probach zciagnelo mi sie bdk, cdk i
ddk a pozostale maja od 0 do 2xx bajtow
co jest grane?
czy da sie to zciagnac?
czy jest sszansa ze te juz zciagniete sa nieuszkodzone?

(ciagnalem i linuchem i winda i kombinowalem z wget na lokalnym linuchu
i potem z tamtad dalej linuchem, i winda tez - skutki zawsze takie same)

co z tym zrobic?
(moze zaczekac na plytke zlotowa, tylko ze mnie na zlocie tez nie bedzie
:(

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com
www.infocentrum.com/~pigwa/