Re: Czy OS/2 może ...

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 09 Oct 1999 - 16:39:19 MET DST

D._Pilarek_at_Heineken.nl wrote:

> Jesli OS/2 ma byc zainstalowany gdzie indziej niz na pierwszej primary partition
> to nie obejdzie sie bez instalacji Boot Managera.
Czy aby na pewno?
Nie próbowałem tego, ale może uda się to zrobić w ten sposób:
- wybrać instalację "Advanced"
- wejść do FDISK-a, założyć odpowiedznie partycje i dyski logiczne (bez
boot managera),
- dysk logiczny na którym mamy instalować OS/2 zaznaczyć jako
instalowalny ("set installable"). O ile wiem, aby to zrobić nie potrzeba
instalować Boot Managera.
- kontynuować instalację.

--
Wojciech Gazda