Re: Czy OS/2 może ...

Autor: D._Pilarek_at_Heineken.nl
Data: Tue 12 Oct 1999 - 12:50:22 MET DST

On 09.10.99 16:45:39 Wojciech Gazda wrote:

>partition

>Czy aby na pewno?
>Nie próbowałem tego, ale może uda się to zrobić w ten sposób:
>- wybrać instalację "Advanced"
>- wejść do FDISK-a, założyć odpowiedznie partycje i dyski logiczne (bez
>boot managera),
>- dysk logiczny na którym mamy instalować OS/2 zaznaczyć jako
>instalowalny ("set installable"). O ile wiem, aby to zrobić nie potrzeba
>instalować Boot Managera.
>- kontynuować instalację.

My

ślę, że jednak nie, ale spróbowałbym, gdyby było trzeba. Ja się zasugerowałem
informacją z dokumentacji System Commandera:
If installed outside the DOS partition, OS/2
    requires IBM's boot manager to be installed in a
    separate partition during installation. Boot
    manager is not required once OS/2 is installed, when
    using System Commander.