Re: Czy OS/2 może ...

Autor: D._Pilarek_at_Heineken.nl
Data: Fri 08 Oct 1999 - 16:43:07 MET DST

On 08.10.99 15:31:30 Grzegorz GRYC wrote:

>Przyznaję się natomiast bez bicia, że nie mam zielonego pojęcia o
>zachowaniu się OS/2 z innym boot managerem... i w tym kontekście
>pisałem... ("jako kolejny system operacyjny")
>Po prostu nie wiem, jak zareaguje.

Jesli OS/2 ma byc zainstalowany gdzie indziej niz na pierwszej primary partition
to nie obejdzie sie bez instalacji Boot Managera. Mozna go jednac oszukac
tworzac wczesniej pusta primary partycje i oznaczajac ja jako Boot Manager np.
Partition Magiciem (mozna tez recznie jesli sie pamieta ID partycji Boot
Managera). Wtedy nie bedzie instalowal Boot Managera. Sam tak kiedys robilem gdy
do bootowania uzywalem System Commandera. Po instalacji OS/2 pusta partycje po
prostu usunalem.

Pilar