Re: Czy OS/2 może ...

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 15:26:22 MET DST

Hej

Jan Gromadzki wrote:

> BootManager jest zbedny przy instalacji OS/2 jako jedynego systemu, lub przy instalacji na
> wspólnej z DOS-em partycji (wtedy korzysta sie z programu DualBoot), mozna go zastapic
> rowniez innym boot loaderem.

To, że BootMgr jest zbędny w przypadku OS/2 jako jedynego systemu
operacyjnego lub współdzielenia dysu c: przez OS/2 i DOS, to wiedziałem,
bo tak kiedyś (dawno) miałem.

Przyznaję się natomiast bez bicia, że nie mam zielonego pojęcia o
zachowaniu się OS/2 z innym boot managerem... i w tym kontekście
pisałem... ("jako kolejny system operacyjny")
Po prostu nie wiem, jak zareaguje.

Zdrówkot
GG

--