BookManager

Autor: R.S. (Radoslaw.Skorupka_at_bresa.com.pl)
Data: Fri 08 Oct 1999 - 11:18:09 MET DST

Zapytalem juz kiedys (wiem, jestem nudny), czy mozna pod POLSKIM
Warpem 4 odpalic IBM Bookreadera, Library Readera, czy jak go zwal.
Mam (wraz z dokumentacja) wersje ze stycznia br. (sam program jest
starszy). Zainstalowac sie daje, tylko uruchomic juz nie. :-(((
W wersji DOSowej tego programu wymagane jest Country=001, zas w
Windowsowej konieczne jest skopiowanie pliku z 437 w nazwie na taki sam
z 852.
Co do wersji OSowej, to wiem od jednego czlowieka z grupy, ze sie da,
TYLKO JAK TO ZROBIC ?

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:radoslaw.skorupka_at_bresa.com.pl