Re: fixy..nie knora..:[

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 05 Oct 1999 - 09:13:25 MET DST

KYNA wrote:

> w sumie instalka pieknie poszla ale sie cos dziwnego z dysiem stalo..mam
> partycje z BeOS-em i ni cholery nie moge jej zbutowac..jakis pomysl,
> podejrzewam ze mbr-a os/2 podczas instalki zmodyfiknal...

prawde mowiac watpie. kiedys wpakowalem do MBR linuxowe LILO,
i po instalce OS/2 ono tam zostalo.

> druga sprawa dotyczy fixa z subjecta..mianowicie czy wszystkie po kolei? czy
> mozna ostatniego?

wystarczy ostatni. on zawiera komplet. niestety jest pewien problem,
omawiane fixy zawieraja poprawki do samego systemu. poprawki
do sieci to sa oddzielne fixy, zreszta troche inaczej instalowane.
czyli napierw oddzielny fix to MPTN (multi protokol costam costam),
oddzielny do TCP/IP, oddzielny do NetWare, oddzielny do OS/2 Peer.
oczywiscie fixujesz pierwszy, oraz wszystkie ktorych uzywasz.

> kolejna to czy warp4us potrzebuje dodatkowego softu do laczenia sie z inetem
> czy moze systemowy spokojnie wystarczy..

powinien wystarczyc. jesli masz siec przypieta bezposredni, na pewno
wystarcza. w tym wzgledzie os/2 jest tak samo samowystarczalny jak
linux.
jesli chodzi o modemy, teoretycznie wbudowany dialer wystarczy ale
z uwagi na konfig TPSA bywaja z tym problemy, wtedy nalezy korzystac
z innego softu. ale ja nie uzywam, modemowcy niech sie wypowiedza.

> ponad to chcialem zapytac jak rozdzielic lana i inet..w lanie bzyka tylko
> netware410 i ani sladu po tcp/ip...a komp caly czas sie upomina o servr z
> tcpiiip..(mam folder tcpip internet (LAN)..czy cos takiego...mazeniem byloby
> miec dostep po ipx/spx do netwara i tcpip do inetu i innych only..

ja nie mialem problemu z instalacja by rownoczesnie dzialal modem
(testowo
sobie kiedys odpalilem) oraz netware (od 3.12 do 4.20), oraz ibm peer
by sie dopukiwac do windowsow. tyle ze ja to wszystko wybieralem
w czasie instalacji. jesli cos jest dokladane juz po instalce, sprawia
wiecej problemu i ja nie ze wszystkim bym sobie poradzil.

> wielkie dzieki za sugestie bo firmowego kompa rozbabralem..i troche mnie
> pili..

gdyby co, koniecznie ZROB DYSKIETKI RATUNKOWE. sa w folderze ustawien
os/2. tam sa takie dwa przydatne programy. jeden to BACKUP drugi to
RESTORE. w przeciwienstwie do windy, mozesz smialo z tych programow
korzystac. kopia ci sie na pewno odtworzy, chyba ze ci sie fizycznie
plik uszkodzi. ale na to juz nie ma sily.

> KYNA..idzie spac...to nara..

na zdrowie :)