fixy..nie knora..:[

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Tue 05 Oct 1999 - 01:43:58 MET DST

siema!

w sumie instalka pieknie poszla ale sie cos dziwnego z dysiem stalo..mam
partycje z BeOS-em i ni cholery nie moge jej zbutowac..jakis pomysl,
podejrzewam ze mbr-a os/2 podczas instalki zmodyfiknal...

druga sprawa dotyczy fixa z subjecta..mianowicie czy wszystkie po kolei? czy
mozna ostatniego? (sorry jak bylo ale jestem totalnie zje...ny po drugiej
nieprzespanej i polaczylem sie zeby wyslac posta..0

kolejna to czy warp4us potrzebuje dodatkowego softu do laczenia sie z inetem
czy moze systemowy spokojnie wystarczy..(ach te wingrozy...co one z
czlowieka robia..windziarza chyba..)

ponad to chcialem zapytac jak rozdzielic lana i inet..w lanie bzyka tylko
netware410 i ani sladu po tcp/ip...a komp caly czas sie upomina o servr z
tcpiiip..(mam folder tcpip internet (LAN)..czy cos takiego...mazeniem byloby
miec dostep po ipx/spx do netwara i tcpip do inetu i innych only..

no..to na tyle..

wielkie dzieki za sugestie bo firmowego kompa rozbabralem..i troche mnie
pili..

KYNA..idzie spac...to nara..