Re: EMX i programy okienkowe

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 05 Oct 1999 - 09:04:01 MET DST

Tomasz Szczesniak wrote:

> U mnie na dysku takiego nie ma, ani żadnego o zbliżonej nazwie (poza linkup.exe :). Gdzie jest do
> zdobycia LINK386.EXE?

o wlasnie, LINK386.EXE , to ten :)

oto przepis:

1.wlozyc plyte instalacyjna z OS/2 lub cokolwiek innego z czego
instalowales
2.w folderze OS/2 znalezc program "Selective Install" lub "Instalacja
selektywna".
3.wcisnac przycisk "Next" lub "Nastepny" prawdopodobnie dwukrotnie (tak
jest
   w warp4), az bedziesz mial do wyboru czy instalowac winos2, fonty,
gry,
   multimedia itp.
4.zaznaczyc opcje "optional system utilites" (nie wiem jak po polsku
    bo nie uzywam)
5.zaznaczyc "link object modules" (jak po polsku?) to jest wlasnie
link386.exe
    ten plik jest prawdopodobnie taki sam w warp3 oraz warp4.
6.podczas kazdej instalacji nalezy PAMITAC by te opcje zaznaczyc
7.ponownie zalozyc ostatnio zakladanego fixpacka, i ewentualnie naniesc
   dodatkowe poprawki jakie nanosiles po fixpacku.

a jak nie chce ci sie tego wszystkiego robic, moge ci podeslac
privem link386.exe. daj znac privem.