Re: fixy..nie knora..:[

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 05 Oct 1999 - 15:30:48 MET DST

>w sumie instalka pieknie poszla ale sie cos dziwnego z dysiem stalo..mam
>partycje z BeOS-em i ni cholery nie moge jej zbutowac..jakis pomysl,
>podejrzewam ze mbr-a os/2 podczas instalki zmodyfiknal...

zapewne, proponuje odpalic fdiska i ustawic odpowiednie partycje
bootable

>druga sprawa dotyczy fixa z subjecta..mianowicie czy wszystkie po kolei? czy
>mozna ostatniego? (sorry jak bylo ale jestem totalnie zje...ny po drugiej
>nieprzespanej i polaczylem sie zeby wyslac posta..0

ostatniego, fixy sa cummulative - ostatnie zawieraja tez wszystko to co
poprzednie

>kolejna to czy warp4us potrzebuje dodatkowego softu do laczenia sie z inetem
>czy moze systemowy spokojnie wystarczy..(ach te wingrozy...co one z
>czlowieka robia..windziarza chyba..)

mozesz skorzystac z tego co jest w systemie.. wystarczy

>ponad to chcialem zapytac jak rozdzielic lana i inet..w lanie bzyka tylko
>netware410 i ani sladu po tcp/ip...a komp caly czas sie upomina o servr z
>tcpiiip..(mam folder tcpip internet (LAN)..czy cos takiego...mazeniem byloby
>miec dostep po ipx/spx do netwara i tcpip do inetu i innych only..

huh, wytnij wystzko na zakladce 'routning' bo skoro nie masz serva tcp
to CI nie potrzebne, oraz na pierwszej stronie (network) powylaczaj
ewentualne interfacy... albo jeszcze lepiej zostaw tylko loopback
wlaczony - moze sie przydac kiedys do czegos :)
>KYNA..idzie spac...to nara..
OSowych snow ;)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl