Re: Jak sprawdzac IP, bylo - Jakis postep :)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 02 Oct 1999 - 16:20:21 MET DST

rafii wrote:

> Tak.

> No i kupa (ktorys juz raz zreszta niestety). Setup.cmd nie dziala mi
> dobrze (przy starcie systemu podaje blad: SIOCADDRT: Network is
> unreachable).
> Po drugie sprawdzilem TCP i tez bagno. Sprobowalem sie przy pomocy
> Szkapy polaczyc z ftp://212.244.67.1/ i otrzymalem nast. komunikat:
> A Network error occured. Unable to connect to server (TCP Error: )Try
> connecting again later. Czyli chyba nie dziala caly TCP...

to ja juz nic nie wiem. ICMP ci chodzi. TCP nie chodzi, UDP
prawdopodobnie
tez nie bardzo. chyba najlepiej bedzie jak po prostu zgarniesz do siebie
kogos kto juz takie rzeczy instalowal, bo mi sie pomysly na odleglosc
wyczerpaly.

> Jakie mam wiec wyjscie? Moze instalacja selektywna TCP/IP na nowo? Moze
> przeinstalowac caly system i zaaplikowac do tego Fixa5 (czyli to co
> teraz mam)? A moze wystarczy tylko Fix na wszystkie uslugi sieciowe
> (skad go wziac i ile wazy)?

MPTN wazy okolo 6 dyskietek. TCP/IP moze ze dwie bedzie wazyl.
gdzie to wszystko zdobyc? pewnie od ibm'a z www lub ftp. ale dokladnych
katalogow ci nie podam bo .... zapomnialem.

> Prawde mowiac nie chce mi sie instalowac systemu od nowa (czasochlonne,
> pozatym zachowuje mi sie bardzo dobrze poza wspomnianymi uslugami
> sieciowymi)... Czy instalacja Fixa na uslugi sieciowe da pewnosc za
> wszystko bedzie pozniej gralo?

nie wiem.

> A tak ogolnie czy sa tu osoby, ktore korzystaja z serwera katowickiego
> pzez OS/2

coz. ja probowalem ci pomoc, ale nici z tego wyszly. ja korzystam
z lublina i wisze na normalnym lanie z normalnymi routerami,
a nie jakims 0.0.0.0 . nie wiem jak sobe z tym poradzic.