Re: Problemow z ISDNem ciag dalszy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 02 Oct 1999 - 16:15:39 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> No tak, ale ja sprawdzalem tych przerwan naprawde duzo...

to powiem ci cos jeszcze ciekawszego. w windzie zainstalowana
sieciowka. fizycznie miala chyba IRQ 11. tyle ze w driverze
bylo ustawione na IRQ 9. niby dzialalo, ale jakos dziwnie :)
przy wiekszym transferze komputer latwo sie zapychal. tzn. latwiej
niz inne windy.
irq 9 bylo wymuszane przez karte graficzna.