Re: Jak sprawdzac IP, bylo - Jakis postep :)

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 09:57:41 MET DST

Grzegorz Szyszlo napisał(a):
> MPTN wazy okolo 6 dyskietek. TCP/IP moze ze dwie bedzie wazyl.
> gdzie to wszystko zdobyc? pewnie od ibm'a z www lub ftp. ale dokladnych
> katalogow ci nie podam bo .... zapomnialem.

Juz mam. Dzieki.

> coz. ja probowalem ci pomoc, ale nici z tego wyszly. ja korzystam
> z lublina i wisze na normalnym lanie z normalnymi routerami,
> a nie jakims 0.0.0.0 . nie wiem jak sobe z tym poradzic.

Dziekuje za dotychczasowa pomoc. Wydaje mi sie ze problem nie jest w
zlej konfiguracji moich ustawien ale tego Gatewaya. W niedziele
przeinstalowalem system, zalozylem fixa 5pl i na to InJoya. Skutek byl
taki sam jak przed instalacja, tzn. dzialal tylko Ping...

--
pozdr.
Rafal Zawislak/rafii