Re: TPSA sux

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 18:45:51 MET DST

rafii wrote:

> Sprawdzilem jak by to dzialalo wlasnie w sesji terminalowej. A wiec:
> at&f
> atq0s0=0v1x1&c1&d2
> atdp0202122
>
> Wszystko przebiega pieknie. Nastepuje logowanie. Wpisuje recznie 2 razy
> ppp. Karze nacisnac F7 co robie i w zasadzie powinienem byc juz w sieci.
> Tymczasem serwer cos mieli i wysyla mi na terminal ciag zupelnie
> niezrozumialych znakow "(}$%&^*}))(*(&%)", ktore wloka sie przez kilka
> lini.
No jest idealnie! Po zalogowaniu automatycznie startuje pppd na
serwerze i to on pluje tymi znakami! Gybyś zamiast terminala miał
uruchomione ppp po swojej stronie, to wszystko poszłoby gładko (patrz
mój poprzedni mail).

> No i rozlaczenie - czyli wielka qpa.
>
> Probowalem tez za rada kol. Dominika Czechowskiego laczyc sie bez
> skryptu ale jeszcze wieksze dno. Nie wyswietla wogole lini ("Wpisz
> Username:ppp i Password:ppp") tylko zaczyna cos negocjowac i w koncu tez
> rozlancza.
Bez skryptu łączy się tylko Warp 3 z TCP/IP 2.0. Wszystko wyższe wymaga
skryptu. Zajrzyj na Tech/2, tam o tym wszystkim pisze...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */