Re: TPSA sux

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 18:43:32 MET DST

rafii wrote:

> Dobra. Jest InJoy, skonfigurowany wedle zaleceń z TECH/2 (skrypt w
> katalogu InJoya). I nadal nic...
>
> Dokladny opis problemu:
>
> Po wybraniu numeru, dzwiekach negocjacji pojawia sie napis :
> Witamy w Internecie itd. Pod tym napisem przedstawiony w poprzednim
> mailu przeze mnie tekst (ten dotyczacy nowych sterownikow i dodatkowej
> komendy: ATN0s37=14)
To dlaczego tego nie dopiszesz tego jako np. "Initialization String #2"
w dialerze systemowym? Skoro Tepsa Cię o to prosi to zrób tak...

> Nastepnie pojawia sie napis
> Wpisz: Username:ppp Password:ppp
>
> W tym momencie Dialer systemowy, jak i InJoy dostaja zadychy i nic nie
> wpisuja.... trwa to z 15-20 sekund i automatycznie serwer mnie wywala.
> Pojawia sie tez komenda Connection failed for Slattach.... (pomio ze jak
> nadmienilem mam zmodyfikowana i poprawiona wersje z Kopiarni)
1. A wpisałeś może skrypt dla Tepsy który jest opublikowany w dołączonym
inf-ie? Jeśli nie - wpisz to, a nie jakieś badziewie.
2. Jeśli punkt 1 nie pomoże, to pewnie masz zle skonfigurowany modem.
Zajrzyj na tech/2 - publikowałem tam w miarę dokładny opis
konfigurowania modemów "pod" Tepsę i nie tylko. Adres:
http://www.asua.org.pl/kielpa/Wojtek/Dialother.html
I pamiętaj o dopisaniu ATN0s37=14 do ciągu inicjującego!

Jeśli tak jak w moim przykłazie jest tam:
ATW2

To ma być:
ATW2N0s37=14

> I co tu dalej z tym fantem zrobic? Moze cos z ta sugerowana komenda?
To MUSI działać. W każdym razie w Krakowie działa od co najmniej roku.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */