Re: TPSA sux

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 12:29:14 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999 16:45:51, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

> Bez skryptu łączy się tylko Warp 3 z TCP/IP 2.0. Wszystko wyższe wymaga
> skryptu. Zajrzyj na Tech/2, tam o tym wszystkim pisze...

Ludzie !!!! Co to za bzdury ?! Wierzyć się nie chce, że takie pierdoły
wypisujesz na Tech/2 !

W OS/2 Warp odkąd go posiadam, tj. od wersji 3.0 pl _zawsze_ można było połączyć
się bez skryptu. Inna sprawa, że w przypadku DOIP skrypt był wygodniejszy. W
InJoy'u skrypt wręcz przeszkadza, bo tylko wydłuża proces negocjacji. Obecnie
używam InJoy'a na 2 komputerach, jeden to Warp 4 PL (TCP/IP 4.0), drugi to Warp
Server for e-business (TCP/IP 4.1) i nie mam najmniejszych problemów z łączeniem
się z TP S.A. przez numer 0202122.

P.S. Zmieniłem właśnie program do newsów na ProNews/2. Czy ktoś mógłby
powiedzieć jak mnie widać (polskie znaki) ?

Dzięki, pOSdrawiam

Dominik Czechowski
Telekomunikacja Polska S.A.
IR ZT Kraków-Centrum
-=-
Wysłane z systemu OS/2, który działa od : 7 dni, 21h 16m 9s 103ms.