Re: narzŕdzie do tworzenia WWW

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 16:27:16 MET DST

Jan Bieńkowski wrote:

[ciach, marudzenie na winde]
> Ten system doprowadza mnie do pasji. Korzystając z okazji spróbuję naciągnąć
> firmę na OS/2. Mam pytanie dotyczące narzędzi do tworzenia WWW. Przeczytałem
> krótki opis na TEAM'ie ale nie zaspokoił on mojej ciekawości.
> Konkretnie potrzebuję narzędzia podobnego do PAJĄCZKA lub HOMESITE - jakie są
> ceny OS'owych odpowiedników.

ja sie nie rozgladalem za narzedziami do WWW dla os/2. jedyne co mi
potrzebne to programy graficzne, oraz ...... wydrukowana dokumentacja
do HTML oraz CSS ktora jest tez zreszta dostepna w formacie *.INF ,
to taki troche lepszy odpowiednik helpow dla windowsa.

probowalem uzywac homesite oraz pajaczka, i ..... tylko mi
przeszkadzaja.
ale os/2 posiada fajny interpreter skryptow typu REXX. czesto z niego
korzystam. niestety ma to taka wade ze trzeba cos tam wiedziec
o programowaniu. ale sam jezyk jest prosty jak barszcz i znakomicie
nadaje sie do przetwarzania plikow tekstowych (podobnie jak perl),
chociaz z binarnymi tez sobie radzi.

btw. u mnie os/2 z powodzeniem dziala jako serwer WWW na apache,
gdzie za interpreter plikow CGI robi wlasnie REXX. chociaz Perl tez
moze robic :)