Re: narządzie do tworzenia WWW

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 16:41:50 MET DST

>probowalem uzywac homesite oraz pajaczka, i ..... tylko mi
>przeszkadzaja.
mysle , ze to kwestia przyzwyczajenia. Ja bardzo lubie Pajaczka dla mnie to
bardzo wydajne narzedzie pracy.

>ale os/2 posiada fajny interpreter skryptow typu REXX. czesto z niego
>korzystam. niestety ma to taka wade ze trzeba cos tam wiedziec
>o programowaniu. ale sam jezyk jest prosty jak barszcz i znakomicie
>nadaje sie do przetwarzania plikow tekstowych (podobnie jak perl),
>chociaz z binarnymi tez sobie radzi.
ja mam mase zdjec i czesto wprowadzam zmiany - musze dzialac na kodzie
strony. Jak rozumiem strony masz jako txt a jakis skrypt przetwarza je
masowo na HTML.

>btw. u mnie os/2 z powodzeniem dziala jako serwer WWW na apache,
>gdzie za interpreter plikow CGI robi wlasnie REXX. chociaz Perl tez
>moze robic :)
u mnie w firmie serwer stoi na unixie