narzędzie do tworzenia WWW

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 12:56:33 MET DST

pOSdrowienia
Witam

W dużym wydawnictwie zajmuję się tworzeniem jednego z serwisów. Wkrótce będę zmieniał platformę sprzętową i mam nadzieję systemową. Na razie jestem zmuszony do pracy na w'98.
Ten system doprowadza mnie do pasji. Korzystając z okazji spróbuję naciągnąć firmę na OS/2. Mam pytanie dotyczące narzędzi do tworzenia WWW. Przeczytałem krótki opis na TEAM'ie ale nie zaspokoił on mojej ciekawości.
Konkretnie potrzebuję narzędzia podobnego do PAJĄCZKA lub HOMESITE - jakie są ceny OS'owych odpowiedników.

Jan Bieńkowski