Re: narządzie do tworzenia WWW

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 14:04:26 MET DST

On Sat, 11 Sep 1999 13:00:30 +0200 (CEST), Jan Bie½kowski wrote:

>pOSdrowienia
>Witam
>
>W du ym wydawnictwie zajmują sią tworzeniem jednego z serwis·w. Wkr·tce bądą
zmienia platformą sprzątow i mam nadzieją systemow . Na razie jestem zmuszony do
pracy na w'98.
>Ten system doprowadza mnie do pasji. Korzystaj c z okazji spr·bują naci gn © firmą
na OS/2. Mam pytanie dotycz ce narządzi do tworzenia WWW. Przeczyta em kr·tki
opis na TEAM'ie ale nie zaspokoi on mojej ciekawoĀci.
>Konkretnie potrzebują narządzia podobnego do PAJķCZKA lub HOMESITE - jakie s
ceny OS'owych odpowiednik·w.

Mam dalszy ciag o narzedziach, tylko sa problemy z postawieniem... (na lupusie). Ale w
sumie polecam ci Home Page Publisher. Jest hyba na hobbesie

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1