Re: Herezje

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 09:59:37 MET DST

Krzysztof Stańkowski wrote:

> Gimp - jest , chociaż pod XFree

ciekaw jestem kiedy XFree zacznie korzystac bezposrednio z supportu
graficznego OS/2, tak jak XPM - komerc ibm'a, ale juz nie rozwijany
no i troche rzeczy pod nim nie chce chodzic, np. zdalnie odpalany
z HP-UX AutoCad. wywala sie z powodu braku funkcji przy niektorych
renderingach, XFree na szczescie dziala. ale XFree samodzielnie
obsluguje grafike. co z tego skoro mam sprawnie dzialajace drivery
graficzne pod PM skoro XFree i tak olewa sprawe, i np. na S3Trio3D
trzeba czekac i czekac i czekac....... (repeat *1000)
a wystarczyloby dorobic korzystanie z PM pod XFree i z glowy.
wiem ze "dzieki temu" utracilbym mozliwosci jakie daje bezposrednie
uzywanie karty graficznej, np. wirtualny ekran wiekszy od fizycznego.
ale wole miec mozliwosc wyboru. jak nie ma bezposredniego supportu
to wolalbym zeby XFree dzialalo chociaz tak.

> PMBitch - jest

a co to je?

> PowerMon II - to do obsługi UPSa Fideltronika (200zł)

powershute do obslugi APC tez jest.

> no i PMMail - szukałem czegoś podobnego pod Linucha ... zero

nie zapomnij o PMNews.

> Do tego wszystkiego IBM Works - wystarcza do podstawowych zadań

niestety do podstawowych. kilkustronicowej instrukcji pod tym raczej
nie da sie napisac. probowalem. juz stary word2 jest w tym wzgledzie
lepszy, na szczescie dziala w sesji winos2 (zapychajac procesor w czasie
swego dzialania, chyba ze odpale przez program obnizajacy priorytet
sesji,
taki jest i go czesto uzywam :)

> Sterowniki???
> Mam Macha64 - grady są wystarczające.
> W ciągu najbliższego roku lub półtora nie planuję w tej konfiguracji zmian.
> Rynek mediów na komputerze jest na poziomie embriona. DVD ??? Chwyt reklamowy.
> Przynajmniej na najbliższe dwa lata.

to racja. w wypozyczalniach ciezko jest o filmy na DVD. za malo jest
tego.
samych czytnikow DVD (na zasadzie magnetowidu) tez jest za malo bo sa
za drogie.

> Gry - 3D ??? Nie mam takich potrzeb.

ja w razie czego rebootuje do wingrozy :)

> Coraz dziwniejsze formaty plików dla Windy dostępne w Inecie.???
> Nie czytam.

sa dostepne. ktos nawet rozwalil format worda, tyle ze musieli
z inetu usunac bo ....... microsoft sie o swoje uponial.
co to by byl za wstyd gdyby sie udawalo wczytywac pliki najnowszego
worda pod jakis inny edytor.

> Panowie PUE
> prostota umiar elegancja

a w ten poniedzialek mi os/2 brynkal. bydle! od kwartalu mi takiego
numeru nie wycial :)