Re: Herezje

Autor: Krzysztof Stańkowski (stankos_at_pik-net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 00:28:54 MET DST

Czarno to widzicie...
Też bym wolał gdyby OS miał 40% rynku. Ale tak nie będzie...
Tylko tak naprawdę czego mi w Osie brakuje? Na razie
Netscape - jest
Wget - jest
Gimp - jest , chociaż pod XFree
PM123 - jest
PMBitch - jest
Rc5Des - jest
InJoy - jest, znajdźcie mi coś takiego pod Winde lub Linucha
TexOS/2 - świetny, ale żeby drukować trzeba zapłacić 70 DM. Na razie mi żal.
PGP 2.6.3 , 5.0....
Nice, wszystkie możliwe pakery
PMView - jest
PowerMon II - to do obsługi UPSa Fideltronika (200zł)
no i PMMail - szukałem czegoś podobnego pod Linucha ... zero
Do tego wszystkiego IBM Works - wystarcza do podstawowych zadań
no i sam Warp - po dodaniu XFoldera to perfekcyjne stanowisko ułatwiające życie.
Jeśli kupię skaner to SANE.

Sterowniki???
Mam Macha64 - grady są wystarczające.
W ciągu najbliższego roku lub półtora nie planuję w tej konfiguracji zmian.
Rynek mediów na komputerze jest na poziomie embriona. DVD ??? Chwyt reklamowy.
Przynajmniej na najbliższe dwa lata.
Gry - 3D ??? Nie mam takich potrzeb.
Coraz dziwniejsze formaty plików dla Windy dostępne w Inecie.???
Nie czytam.

Panowie PUE
prostota umiar elegancja

Krzysztof Stańkowski