Re: Herezje

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 09:50:28 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> Opracowali przechodząc z 286 na 386. Teraz chyba już nie zrobią
> optymalizacji z 386 na Pentium III ponieważ sprzedają Windows NT.

bo akurat to MUSIELI zrobic. 286 ma zupelnie inaczej rozwiazany tryb
chroniony niz 386 i pozniejsze.

chodzi mi o cos innego. o graficzne API. cos tam w miedzyczasie
zalatali fixami, ale to nie jest to. nadal driver musi przejac
na siebie zbyt wiele zamiast zajmowac sie wylacznie obsluga grafiki
(zupelnie jak w windzie, gdzie dodatkowo o zgrozo sa zdefiniowane
w driverach!!! kursory myszy, radiobuttony itp. wiem bo ogladalem
takie pliki od srodka edytorami zasobow)