Re: Dwie karty sieciowe, protokoły, a zwłaszcza Novell ...

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 09:06:23 MET DST

Grzegorz GRYC napisał(a):

> A jak się zatem usuwa USŁUGĘ ?
> Może mam windziarskie nawyki ... ;)
> Przechodzę "intuicyjnie" ;) przez okno MPST.

A może intuicyjnie wejdziesz do konfiguracji systemu? MPTS to Multi
Protocol Transport Support, czyli obsługa wieloprotokołowego transportu
sieciowego. Dzięki temu komputer określonym protokołem może wysyłać i
odbierać dane. Ale jakie dane wymieniać to już decyduje usługa - czyli
stos TCP/IP czy requester sieci peer-to-peer.
A konkretniej (w wersji 4) - System OS/2 / Konfiguracja Systemu /
Istalacja/Deinstalacja/Instalacja selektywna sieci.

> Tak właśnie.
> To dość silny komputer i szkoda mi go, żeby się tylko na domowy serwer
> "marnował" ... ;)

Hm.. a czemu właśnie NetWare? Nie lepiej postawić na nim OS/2 Warp
Server?

> Tak myslałem.
> To ten z roota dysku ?
Tak.

> Ano możliwe.
> Niestety dokumentacji pisanej do Merlina nie mam :(
> Help jest zerowy.
> Każę mu zainstalować klienta NetWare, a on daje sam requester i nic nie
> protestuje po drodze...

Uderz do folderu wskazanego wyżej :-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697