Re: Dwie karty sieciowe, protokoły, a

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 16:00:46 MET DST

Hej

"Adam Płaszczyca" wrote:

> Bo usuwasz tylko PROTOKÓŁ a nie usługę, która usiłuje do protokołu się
> dopchać.

A jak się zatem usuwa USŁUGĘ ?
Może mam windziarskie nawyki ... ;)
Przechodzę "intuicyjnie" ;) przez okno MPST.

> Nie wiem - nigdy nie miałem z tym problemów - poszukaj na ibm.com
> hasełek redbooks - to takie opisy techniczne. Może tam coś będzie.

Dzięki :)
To już jest coś...

> AAAA, chcesz zainstalować server Netware for OS/2? To nei wiem. Nie
> ćwiczyłem tematu.

Tak właśnie.
To dość silny komputer i szkoda mi go, żeby się tylko na domowy serwer
"marnował" ... ;)

> W pliku net.cfg (konfiguracja klienta novell netware)
Tak myslałem.
To ten z roota dysku ?

> Robi, tylko coś mi się wydaje, że nie postępujesz według procedury
> instalacyjnej ;)

Ano możliwe.
Niestety dokumentacji pisanej do Merlina nie mam :(
Help jest zerowy.
Każę mu zainstalować klienta NetWare, a on daje sam requester i nic nie
protestuje po drodze...

Zdrówkot
GG

--