Re: Herezje

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 09:49:35 MET DST

On Wed, 21 Jul 1999 02:00:21 +0200 (CEST), KYNA wrote:

>to zalezy czy go masz czy nie...u mnie zyje i ma sie dobrze...aczkolwiek
>przyznaje jesli chodzi o rynek jest co najwyzej ciekawostka..jak ksiazka
>o monice lewinski... :)))))

Taaa, chodzilo mi o rynek :)

>system ma kopa...jak narazie nt-ki ze swoim cudownym kaszowaniem (rekord
>to 3.75 sec. na odpalke podstawowego fotoszopa) moga sie
>schowac...zapusc kodowanie mpga (video/dzwiek) na Be i NT4 czy 2000
>(nawet nie wiem czy sie da na becie) i kopa zobaczysz pierwszy raz w
>zyciu...(mnie zatkalo..)

Chodzilo mi raczej o "kop marketingowy"

>system dla uzytkownika, a nie uzytkownik dla systemu..(ja sie czepiam
>ale pani Hutny bardzo mnie wkurzyla..przestalem entera czytac..)

no coments :)

>jedyny sluszny bezproblemowy obiektowy szybki i pip superlatyw trochi -
>dla swiata...dolar...ms of course... :(((( ale sie zmienia na trend ku
>kowbojowi na tle zachodzacego slonca zdepcze weza i ucisnionym te
>dollary..tego..(cytat pani Hutny z entera...porzuccie itd...) LINUCH!!!
>patrze obserwuje i smieje sie...ciekawe... :)))

Linuch niestety mozwe byc bardzo szybko zmieciony przez M$

> [...]
>mpg i wsio..jesli chodzi o system operacyjny to wyznacznikiem nie zawsze
>sa aplikacje na niego dostepne...moze to dziwnie dla niektorych
>zabrzmiec ale ja instalowalem kilku (nasto?) krotnie os/2 i trojke i
>czworke i system byl stawiany dla samej przyjemnosci..(wariat?) zeby
>popatrzec jak wyglada administracja, czy operacje na NDS-ie...be jest
>tez ciekawostka tylko...netwary stawiamy po to aby sie kompy widzialy
>z..drukarka czy katalogiem...a ze przy okazii srodowisko javy
>zaimplementowane w systemie mozna obgladnac..

Jednak Be ma za mala kampanie reklamowa, a spotkac go moze co najwyzej los
Macintosha, tylko w duzo mniejszej skali...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1