Re: Dwie karty sieciowe, protoko³y, a

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 10:09:54 MET DST

Hej

"Adam P³aszczyca" wrote:

> Grzegorz GRYC napisa³(a):

> A mo¿e intuicyjnie wejdziesz do konfiguracji systemu? MPTS to Multi
> Protocol Transport Support, czyli obs³uga wieloprotoko³owego transportu
> sieciowego. Dziêki temu komputer okre¶lonym protoko³em mo¿e wysy³aæ i
> odbieraæ dane. Ale jakie dane wymieniaæ to ju¿ decyduje us³uga - czyli
> stos TCP/IP czy requester sieci peer-to-peer.
> A konkretniej (w wersji 4) - System OS/2 / Konfiguracja Systemu /
> Istalacja/Deinstalacja/Instalacja selektywna sieci.

Mam wra¿enie, ¿e tak chyba w³a¶nie robi³em, ale siê nie sprzeczam ;)
Niestety nie mam przed sob± tego komputera...

> Hm.. a czemu w³a¶nie NetWare? Nie lepiej postawiæ na nim OS/2 Warp
> Server?

Novella mam.
Warp Servera nie.
Novell z gazety jest darmowy i legalny.
Na Warp Servera mnie nie staæ.
Na Novellu siê odrobinê znam.
Na OeSowych sieciach nie.
Do Novella mam dokumentacjê.
Do Warp Servera nie.
Novella jestem w stanie szybko skonfigurowaæ (na poziomie podstawowym
oczywi¶cie...).
Warp Servera nie.

I obrzydliwie nie mam czasu na grzebanie, a to ma zacz±æ chodziæ w ci±gu
paru dni...
I tak wiem, ¿e przekombinowa³em ;) bo gdybym tego Novella postawi³ na
DOS-ie, toby chodzi³ od weekendu.
... a moje archiwum t³umaczeñ czeka na gruntowne porz±dki i jakie¶ pewne
miejsce...

No có¿, strasznie mnie do tego OeSa z powrotem ci±gnie ... :)

-=[Ciach]=-

Dziêki

Zdrówkot
GG