Re: Dwie karty sieciowe, protoko³y (TCP/IP) i

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 10:06:21 MET DST

Hej

Grzegorz GRYC wrote:

> Hej
>
> Najpierw wprowadzenie :
>
> W³a¶nie przepraszam Warpa i mam z tym trochê k³opotów, je¶li chodzi o
> konfiguracjê sieci.
> Mam w domku sieæ na TCP/IP (adresy typu 192.168.xxx.yyy) i IPX/SPX.
> Ten ostatni ze wzglêdu na Novella 4.11 w wersji Free, która mi by³a
> potrzebna do ogl±dania i zarabiania pini±¿ków na dokumentacji
> (http://www.adrem.com.pl, Novellowcy wiedz±, o co chodzi...).
>
> Komputer ma dwie karty sieciowe (3COM Etherlink III 509 ISA i 3COM
> FastEthernet 905B). Z t± drug± by³o trochê k³opotów, ale rozwi±za³o je
> [...]
Hmmm.
Po bli¿szym przyjrzeniu siê g... rozwi±za³o, to znaczy problem polega
na tym, ¿e siê TCP/IP nie binduje do tego Fasta 3COM 905B :(

Jakie¶ pomys³y oprócz "zainstaluj nowe drajwery" ?

My¶lê, ¿e bardziej chodzi o to, ¿e to druga karta, ni¿, ¿e to taki
w³a¶nie 3COM :(

I jeszcze dwa pytanka o sieci windzianej.

1) Jak to siê dzieje, ¿e przez sieæ nie widaæ udostêpnianych na NT
CD-romów (tzn. je same widaæ, ale nie widaæ zawarto¶ci) ?
Czy co¶ siê z tym da zrobiæ ?
A tak off topic, OS/2 ¶miesznie reaguje na dyski wymienialne
udostêpniane przez sieæ, tzn. kiedy w napêdzie nie ma zipka podczas
logowania, _w_ogóle_ nie pokazuje tego udostêpnianego zasobu.

2) Co trzeba zrobiæ, ¿eby z poziomu Win-OS2 zadzia³a³a "sieæ Majkrosoft,
albo 100% compatible" ?
Peer-to-peer z okien OS/2 dzia³a... :(

Zdrówkot
GG