Re: Dwie karty sieciowe, protokoy (TCP/IP) i sieŠ windziana (CD-ROM)...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 10:20:10 MET DST

Grzegorz GRYC wrote:

> Hmmm.
> Po bliższym przyjrzeniu się g... rozwiązało, to znaczy problem polega
> na tym, że się TCP/IP nie binduje do tego Fasta 3COM 905B :(

TCP/IP nie musi miec wpisu MAC. ale za to musisz dorobic dodatkowa
konfiguracje. jak masz przybindowany protokol TCP/IP i przy starcie
nie zglasza ci bledow to musisz jeszcze dokonfigurowac samo TCP/IP
w jego konfigu. bo nie masz zdefiniowanych automatycznie IP
da drugiej karty, oraz tabel routingu.

> Jakieś pomysły oprócz "zainstaluj nowe drajwery" ?

ta rada jest warta tyle co zdechly pies:) "snoop doggy dog"

> 1) Jak to się dzieje, że przez sieć nie widać udostępnianych na NT
> CD-romów (tzn. je same widać, ale nie widać zawartości) ?
> Czy coś się z tym da zrobić ?

podobno tak. ponoc trzeba w NT zjechac z jakims tam parametrem w dol,
chodzi o jakies security lub kompatybilnosc z ms network w starszych
wersjach.

> A tak off topic, OS/2 śmiesznie reaguje na dyski wymienialne
> udostępniane przez sieć, tzn. kiedy w napędzie nie ma zipka podczas
> logowania, _w_ogóle_ nie pokazuje tego udostępnianego zasobu.

i bardzo dobrze :)

> 2) Co trzeba zrobić, żeby z poziomu Win-OS2 zadziałała "sieć Majkrosoft,
> albo 100% compatible" ?

to niemozliwe. win-os2 to jest odpowiednik win 3.10.
a w miedzyczasie microsoft wypuscil win 3.11 oraz win 3.11 for
workgroups.
tylko ten ostatni ma dostep do microsoft network.
zreszta ja sie b.ciesze ze win-os2 nie korzysta z sieci bezposrednio,
jedynie z posrednictwem os/2. jeden klopot mniej.

> Peer-to-peer z okien OS/2 działa... :(

no to czego ryczysz skoro ci dziala? ja bym sie cieszyl :)