Re: TCP/IP Configuration

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 10:47:22 MET DST

Shakuł napisał(a):
> Po moich listach chyba było widzć, że nie jestem jakimś znawcą :)
> Dopiero zaczynam eksperymentować siecią, ale uważam, ze i tak dobrze mi
> idzie.

Dobrze uważasz :-)

> Byłbym wdzięczny gdybyś napisał gdzie to wszystko znaleźć (katalog/nazwa
> pliku).
> Chciałem uruchomić program: Komunikaty Sieciowe i wyskoczył mi taki problem:
> "Program Komunikaty sieciowe nie może działać,
> dopóki nie zostanie uruchomiony Requester" co to jest ten Requester i jak
> go uruchomić?

Chyba nie zaistalowałeś sobie obsługi sieci peer-to-peer. Jakbyś
zainstalował, to sam by requester startował.
A requester startuje się poleceniem net start req.
A można też net start peer.

> A co ma widnieć po naciśnięciu ikonki: Program Instalacyjny Win-OS/2
> w okienku: Sieć?

Nie do końca wiem o czym piszesz....

> I czy karta sieciowa musi być zainstalowana w Win-OS/2?
Nie.
OS/2 dostaje zasoby po sieci i je dalej będzie udostępniał programom
OS/2, Dos i win-dos ;)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697