Re: TCP/IP Configuration

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 23:39:44 MET DST

On Fri, 2 Jul 1999 16:46:30, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

> P.S. Może ktoś wie jak sprawdzić czy wszystko jest dobrze ustawione
> mając do dyspozycji komputer z zainstalowanym OS/2 Warp 4 i drugi
> komputer z DOS'em. Obydwa są połączone do sieci, ale komputer
> "dosowski" nie jest skonfigurowany (na razie nie mogłem ustawić
> wszystkiego, ustawiłem jedynie ten komputer jako klient NetWare, ale
> nie mam serwera NetWare ).

        Jeżeli masz w miarę nową wersję NetWare (skoro masz klienta, to
pewnie NetWare też gdzieś masz w okolicy), to tam powinien być klient
z TCP/IP (tak naprawdę potrzebny jest TCPIP.EXE i trzeba zrobić trochę
wpisów w NET.CFG, bo reszta stosu jest wspólna z klientem NetWare) i
programy usługowe (w tym wypadku przydałby się pewnie PING i może
TELNET jak odpalisz TELNETD albo FTP jeżeli odpalisz FTPD). A jak nie
masz, to poszukaj w okolicy Novell LAN Workplace for DOS albo Windows.
Może Twój admin będzie miał coś takiego.

--
Pozdrawiam,
Jan.