Re: TCP/IP Configuration

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 20:18:17 MET DST

Adam Płaszczyca napisał(a) w wiadomości: <377D4938.8549EEE7_at_waw.pdi.net>...

>Wszysrtko jest. I do tego samo się zainstaluje. Inna sprawa, że mylisz
>pojęcia - co innego protokół TCP/IP. a co innego NetBios czy NetBIOS
>over TCP/IP którego winda używa.

Po moich listach chyba było widzć, że nie jestem jakimś znawcą :)
Dopiero zaczynam eksperymentować siecią, ale uważam, ze i tak dobrze mi
idzie.

>Ale generalnie - instalacja usług ziemniaczanych (peer-to-peer, po
>poznansku pyr-to-pyr, czyli ziemniak-to-ziemniak) odpakla network
>Messaging (czyli pop-up), a net jest. Zamiast otoczenia sieciowego masz
>network resource browser czy jakos tak.

Byłbym wdzięczny gdybyś napisał gdzie to wszystko znaleźć (katalog/nazwa
pliku).
Chciałem uruchomić program: Komunikaty Sieciowe i wyskoczył mi taki problem:
"Program Komunikaty sieciowe nie może działać,
dopóki nie zostanie uruchomiony Requester" co to jest ten Requester i jak
go uruchomić?

>Nie ustawić - dostanie zasoby z OS/2.

A co ma widnieć po naciśnięciu ikonki: Program Instalacyjny Win-OS/2
w okienku: Sieć?
I czy karta sieciowa musi być zainstalowana w Win-OS/2?

No szkoda :(

Shakuł