Re: Siec cd.

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 20:10:53 MET DST

Leszek Gerwatowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Nie pamiętam jak się do tego doklikać ale najwygodniej (dla mnie) robi się
to z
>linii poleceń. Wydajesz polecenie "net view" i widzisz wszystkie komputery,
>potem "net view \\komputerX" i widzisz jego zasoby. A potem "net use X:
>\\komputerX\zasóbY" i masz podmapowany dysk albo też "net use LPT2
>\\komputerX\drukarkaZ" i masz drukarkę. Właściwie wszystko z sieci
windzianej
>robi się poleceniem net. Można oczywiście to samo zrobić klikając ale nie
mam
> [...]

Jest prawie tak jak napisales. Po wydaniu polecenia net view widze tylko
swoj komputer, znajac nazwe innego komputera moge napisac
net view \\komputer i widze wszystkie zasoby, ale skad mam wiedziec
jakie komputery sa podlaczone do sieci? Chyba, ze ma to cos
wspolnego z grupa robocza?
Moj komputer z Warpem ma inna grupe robocza (DOMAIN nazwa) niz
windziane. Moze to ma jakis wpływ na to?
Mam jeszcze pytanie co mam zrobic zeby siec dzialala rowniez pod
win-os/2 ? Jaka siec mam zainstalowac w oknie "Program instalacyjny
Win-OS/2" - Sieć ? I jak mam zainstalowac karte sieciowa pod win-os/2 ?

Jakbys mial czas moge Cie prosic zebys zobaczyl gdzie moge znalezc ikone,
ktora pokaze mi cala siec - jakie komputery sa do niej podlaczone
i jakie zasoby, bylbym bardzo wdzieczny.

Shakuł