Re: Siec cd.

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 22:58:47 MET DST

In article <7m313s$dm$2_at_korweta.task.gda.pl>, Shakuł wrote:

>domeną
>
>Juz naprawilem ten problem z DOMAIN, dzieki za pomoc. Moze wiesz
>co nalezy zrobic zeby byly widoczne zasoby innych komputerow
>(windzianych) pod Warpem? Najlepiej gdybys napisal gdzie mam
>szukac calego zasobu udostepnionych katalogow.
>Z gory dziekuje,

Nie pamiętam jak się do tego doklikać ale najwygodniej (dla mnie) robi się to z
linii poleceń. Wydajesz polecenie "net view" i widzisz wszystkie komputery, a
potem "net view \\komputerX" i widzisz jego zasoby. A potem "net use X:
\\komputerX\zasóbY" i masz podmapowany dysk albo też "net use LPT2
\\komputerX\drukarkaZ" i masz drukarkę. Właściwie wszystko z sieci windzianej
robi się poleceniem net. Można oczywiście to samo zrobić klikając ale nie mam
pod ręką OS/2 żeby opisać co i jak. Nie wiem czy o to chodziło ale jakby co to
zawsze służe pomocą.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"