Re: WordPerfect Inc. [bylo: Re: Word97 w OS/2]

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 23:39:55 MET DST

On Wed, 7 Jul 1999 09:35:42, "Jacek Pietraszek"
<pmpietra_at_bez_spamu_prosze.cyf-kr.edu.pl> wrote:

> Ray Noorda,
> owczesny szef Novella, za ta kompletnie chybiona decyzje zaplacil
> utrata stanowiska, a Novell doznal silnego zalamania finansowego
> akurat w sytuacji, gdy powinien skoncentrowac sily na walce
> z Microsoftem o utrzymanie rynku serwerow.

        Noorda uległ złudzeniu, że jeżeli będzie miał swój DOS i swój Office
to wygra z MikrymMokrym. Niestety, nie zadbał o swoje Windows. Aż żal,
że się nie dogadali z IBM-em. :( Novell zresztą - i nie on jeden -
uległ też złudzeniu, że wystarczy mieć dobry produkt i będzie można
się cieszyć. Niestety, nie przewidzieli że jak zatkają rynek dobrym
produktem, to mało kto będzie chciał się apgrejdować. Do tej pory to
im się czkawką odbija - nie śledziłem tego, ale zdaje się, że z
fiksami na rok 2000 do starszych wersji NW były jakieś hece, bo
chłopaki chcą w ten sposób wymusić apgrejdy.

--
Pozdrawiam,
Jan.