Re: TCP/IP Configuration

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 18:46:30 MET DST

<...ciach opis - długi, ale wyczerpujący :)...>

Dzięki za tak dokładne wyjaśnienie. Wszystko chyba dobrze ustawiłem,
ale niestety jeszcze nie mogę tego sprawdzić (jeszcze nie cała sieć jest
sprawna :(.
Jednak chciałbym zapytać o pewne odpowiedniki programów
windzianych pracujących pod kontrolą OS'a. Chodzi mi o takie programy
jak: Otoczenie sieciowe, Winpopup (żeby tylko był kompatybilny z
windzianym), NET.
I jeszcze jedno jak ustawić win-os/2 do pracy w sieci.

Dzięki za wszystkie szczegółowe instrukcję i proszę o dalszą porcję :)

P.S. Może ktoś wie jak sprawdzić czy wszystko jest dobrze ustawione
mając do dyspozycji komputer z zainstalowanym OS/2 Warp 4 i drugi
komputer z DOS'em. Obydwa są połączone do sieci, ale komputer
"dosowski" nie jest skonfigurowany (na razie nie mogłem ustawić
wszystkiego, ustawiłem jedynie ten komputer jako klient NetWare, ale
nie mam serwera NetWare ).

Shakuł