Re: Kupno OS2 ver.4 i o lamerstwie piratˇw [Trochŕ dugie]

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 14:27:21 MET DST

On Thu, 08 Jul 1999 16:14:39 GMT Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

> Trzeba załadować "Additional OS/2 CDROM Support". Są tam także najnowsze
> sterowniki dysków z Fix-Paka 12 for OS/2 Warp 4. Przeczytaj rozdział
> 2.1: "Updating the Installation Diskettes" w readme.

Dobra. Wkrótce jak się wątek zakończy, to pozgrywam te wszystkie informacje
i sie pomęcze

> Otóż nie da się - to właśnie urok pirackich płyt. Na oryginalenych
> płytach (jest ich 4) jest jeszcze soft instalacyjny, usługi sieciowe
> (MPTS, Peer, TCP/IP) których tu nie ma (a więc żegnaj internecie i sieci
> LAN), a także Application Sampler, Device Driver Pak (nieco zleżały..
> :-)) i Lotus Notes Client.
> Ogólne rzecz biorąc piracka wersja to kał. Trzeba niestety wysupłać
> 1200zł na oryginał...

Jak tylko się obronie i pójdę do pracy, to chyba wysupłam te 1200 zł na
oryginał. Nie rozbuduje sobie komputera, ani też nie pokupuje za dużo
kompaktów muzycznych, tylko OS/2.

> No comments...

Wiem. Wiecej szczegółów o lamerskich tworach piratów nie ma co pisać, bo
o tym, to możnaby powieść napisać.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2