Niedostepnosc WWW teamos2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 10:40:06 MET DST

Strony WWW oraz ftp teamos2 pl ostatnio sa niedostepne.

Przyczyna: z nieznanych mi przyczyn ulegl zmianie IP primary name
server,
           przestal wskazywac na mnie a wskazuje na niewiadomo co.

Dorazny dostep:
    1.wpisz w swoj plik /mptn/etc/hosts linijke:
193.59.169.69 www.teamos2.org.pl ftp.teamos2.org.pl
teamos2.org.pl

Pamietaj by potem te linijke usunac, ale mysle ze moze tam wisiec
smialo jakies 3 miesiace. nie przewiduje by serwer teamu zostal
przeniesiony
w tym czasie na inna maszyne.

W tej chwili czekamy az sie DNS zaktualizuje. moze to troche potrwac,
bo serwery DNS trzymaja dane w swoich cache.