Re: Niedostepnosc WWW teamos2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 13:12:13 MET DST

Mariusz Kielpinski wrote:

widze ze nie zrozumiales:

> [...]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Alez panowie takie rozwiazania sa bez obrazy psu na bude. Co z tego ze ja sie
> polacze ktos polaczy itd. Przeciez ten serwer ma sluzyc takze uzytkownikow Windows.
> A moze glownie nim.

jak sama nazwa wskazuje, to jest dorazny dostep do momentu opustoszenia
pamieci cache serwerow. chyba ze masz exploita by je wszystkie wysadzic
w powietrze po to by zostaly ponownie zabootowane.
nie znam przyczyny zmiany IP primary w DNS. mozliwe ze w nasku
rozwalily sie bazy i odtworzyli z jakiejs starej kopii. kto to zgadnie?
i tak nikt sie nie przyzna.

> No dobrze ale dlaczego macie az taka awaryjnosc. Nie pamietam miesiaca aby bylo
> dobrze. Dlaczego w ciagu 3 miesiecy Team sie nie moze przeniesc ?

jak do tej pory problem dotyczy tylko (lub az) DNS a nie samego serwera.
skoro adam nie ma miejsca na twardzielu, a ma kompa wlaczonego non stop,
nie widze przeszkod by przeniesc do niego sam DNS. to tylko jeden daemon
i jakies max. 100KB plikow konfiguracynych.