Re: Niedostepnosc WWW teamos2

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 10:30:51 MET DST

Witam
On Tue, 1 Jun 1999 08:40:06, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> Dorazny dostep:
> 1.wpisz w swoj plik /mptn/etc/hosts linijke:
> 193.59.169.69 www.teamos2.org.pl ftp.teamos2.org.pl
> teamos2.org.pl
>
> Pamietaj by potem te linijke usunac, ale mysle ze moze tam wisiec
> smialo jakies 3 miesiace. nie przewiduje by serwer teamu zostal
> przeniesiony
> w tym czasie na inna maszyne.

Alez panowie takie rozwiazania sa bez obrazy psu na bude. Co z tego ze ja sie
polacze ktos polaczy itd. Przeciez ten serwer ma sluzyc takze uzytkownikow Windows.
A moze glownie nim.

> W tej chwili czekamy az sie DNS zaktualizuje. moze to troche potrwac,
> bo serwery DNS trzymaja dane w swoich cache.

No dobrze ale dlaczego macie az taka awaryjnosc. Nie pamietam miesiaca aby bylo
dobrze. Dlaczego w ciagu 3 miesiecy Team sie nie moze przeniesc ?

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_bygoszcz.mtl.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa/ *