Re: Niedostepnosc WWW teamos2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 14:00:18 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Ile kilobajtów?????
>
> Rany, coś ty w zony powpisywał????

podalem liczbe z wielkim zapasem :)

> BTW - a co robi secondary name server?

no wlasnie nie wiem. chyba wyparowala mu domena.
ja u siebie serwer prawie postawilem, ale ..... on dziala b.dobrze
ale jak nie ma po drodze firewalla. bydle sprawdza na jaki interface
przychodza pakiety, i te forwardowane przez firewall po prostu wyzyna.
nie mam pojecia czemu przedtem dzialalo a teraz nie chce, wgranie
poprzedniego
konfiga nic nie daje. jeszcze spytam na grupie linuxowej co z tym fantem
zrobic. poczatkowo podejrzewalem blad w porcie bind for os/2, ale
wersja linuxowa zachowuje sie identycznie.

wpadlem na pomysl wlozenia drugiej karty sieciowej by poki co chodzilo
jak powinno. niestety mam kolejny problem .... MPTS. w poprzednim liscie
opisalem co mi sie dzieje. pytanie chcialem zadac wczoraj, ale
praktycznie
do teraz serwer news jedyny na ktory moge pisac lezal. nie wiem. to
chyba
jakies fatum.