SCSI - kilka pytan

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 18:40:03 MET DST

Tak wiec, jak mialem 1 device SCSI to nie mialem prawie zadnych problemow (scaner).
Teraz z nagrywarka mam problemy nastepujace:

1. Przy starcie komputera, przestal pojawiac mi sie napis o wejsciu do biosu karty SCSI
2. Mniej wiecej co drugi start systemu widze nagrywarke, a co drugi nie

Ktos wie moze, co co chodzi?

No i pare pytan:

1. Czy moze byc podlaczone np. skanner na LUN 1 a nagrywarka na 3 (na 2 nic)?
2. Co wtedy powinno byc terminowane?
3. Czy moze byc terminowany i skaner i nagrywarka?

Troche to niezgodne z tematyka listy, ale moze mi ktos pomoze :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1