Re: SCSI - kilka pytan

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_bezspamu.cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 18:44:01 MET DST

>Tak wiec, jak mialem 1 device SCSI to nie mialem prawie zadnych
problemow (scaner).
>Teraz z nagrywarka mam problemy nastepujace:
>
>1. Przy starcie komputera, przestal pojawiac mi sie napis o wejsciu
do biosu karty SCSI
>2. Mniej wiecej co drugi start systemu widze nagrywarke, a co drugi
nie

Cholernie prozaiczna sprawa, z powodu ktorej stracilem ostatnio kilka
godzin: przysniedziale lub obluzowane kable sygnalowe. Rozbierz i zloz
od nowa szyne SCSI (rozepnij kable i zepnij jeszcze raz), sciagnij
terminator z ostatniego urzadzenia i jeszcze raz przypnij, wyciagnij
karte SCSI ze slotu i jeszcze raz wloz :) To pomaga.

--
Pozdrawiam,
Jacek