Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 22:46:33 MET DST

kelcon wrote:

> [...]
> Blad. Rozproszenie stron przynosi jedynie same negatywne skutki:
>
> * mnozy sie liczba adresow ktore niestety do prostych do zapamietania
> nie naleza
> * powielanie sie materialow, co powoduje, ze kazda z tych stron jest
> uboga.
>
> Dlaczego nie polaczyc materialow z FAQ z asua, warpowiska, tech/2 i
> teamos/2 w jeden duzy serwis ?
> Wtedy przynajmniej wpisujac adres www.teamos2.org.pl czlowiek bedzie
> mial przynajmniej szanse na odnalezienie poszukiwanych informacji...

        Szanowny kolega myli się.
1. Hypertekst wynaleziono po to, aby można było łatwo udostępniać
informacje rozproszone po różnych serwerach.
2. Tego czego brakuje to właśnie odsyłaczy spajających wszystko w jeną,
spójną całość, logo Teamu na stronach-satelitach, no i zgody autorów na
taką fuzję.
3. Powielanie się materiałów... hmmm..., Osobiście, pisuję artykuły
zarówno do Tech/2 jak i do FAQ, choć gdybym się uparł mógłbym wszystko
trzymać na swoich stronach - potrzeba tylko dobrej woli autorów.
4. Trudności techniczne. Z rozmów które miały miejsce jakiś czas temu
wnoszę, że wydębienie konta na Teamie, do którego byłby bezpośredni
dostęp przez FTP i telnet nie jest sprawą prostą. Brak tego, praktycznie
uniemożliwia przeprowadzanie częstych aktualizacji - cała robota spada
bowiem na zazwyczaj przepracowanego administratora i/lub webmastera.
[...]

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */