Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 19:05:48 MET DST

Witam !

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> sluchamy propozycji co zmienic, co dodac? napisz jakis artykul, na pewno sie znajdzie
> na niego miejsce..

Co bym zmienil w TeamOS/2:

* wprowadzil mozliwosc wpisywania nowosci przez uzytkownikow.
* pogrupowane tematycznie porady dla uzytkownikow, nie trzeba wcale
pisac nowych artykulow - wystarczy copy-paste listow z listy.
* layout.

> fido nie zginelo (nie wiem czemu wciaz u wielu osob widze adresy fido w
> sygnaturkach?).
Zginelo... 486 Galicja-Net ( poludniowa i poludniowo wschodnia polska)
to bodajze 4 wezly (z czego jeden to private), NC ktory ubija wszelkie
mozliwosci rozwoju sieci, klub kilku ludzi ktozy FIDO wykorzystuja
raczej do wysylania pakietow VGA-planet niz do dyskusji, bo i tak widza
sie codziennie.

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124