Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 18:15:41 MET DST

On Fri, 21 May 1999 12:30:13 +0200 (CEST), kelcon wrote:

>Poniewaz akurat jestem zainteresowany kupnem OSa moge obiektywnie
>ocenic jak teamos/2 prezentuje sie potencjalnych uzytkownikow:
>
>1. Strona - po prostu tragiczna, zarowno pod wzgledem merytorycznym i
>graficznym. Jezeli strona teamos/2 ma promowac os/2 to nie w taki
>sposob, bo odnosi sie wrazenie, ze OS/2 systemem graficznym nie jest.

Widzisz - ja nigdy nie widzialem OS/2 jako system dla ludzi, ktorzy uzywaja komputera
dla wodotryskow jak w windzie. Dlatego strona wyglada jak wyglada - na moj gust jest
estetyczna (przynajmniej taka miala byc) i wyglada dobrze (dostalem maila) nawet w
VGA! I wybacz, dla mnie jest to duzo istotniejsze, niz zeby przyciagala wzrok
wodotryskami

>A w przypadku zawartosci, wystarczy porownac strone teamos/2 z TECH/2...

Z Tech/2 nie mialem zamiaru nigdy konkurowac... Pomyslalbym nad tym w przyslzosci,
kiedy grono uzytkownikow bedzie w Polsce na tyle duze, ze trzeba bedzie walczyc o
"publike"... W tej chwili na Temie jest odnoscik do Tech/2, ktore jest bardzo dobra
strono techniczna... Aktualnie powinnismy sie uzupelniac - a ja sie przekonalem do wizji
kolegow, iz strony powinny byc w miare rozproszone, ale pod "protektoratem" Teamu...
To daje poczucie wielkosci...

>2. Zakupy - to juz niestety zakrawa na kpine, jezeli statutowym celem
>teamos/2 ma byc promocja OS/2 w Polsce (tak mi sie wydaje - statutu nie
>czytalem) to dlaczego dostep do tanszego (cena nadal w Polsce odgrywa
>duze znaczenie) musi byc uzalezniony od przynaleznosci do "klanu".

Bo jezeli zrobimy promocje dla dowolnych ludzi, to rozejdzie sie to po kosciach... Jezeli
z przynaleznosci do Teamu beda wynikaly jakies plusy, to tym silniejsi sie bedziemy
stawac: spojrz na inne organizacje OeSowe. Jak wspomnial Ihsahn, wszystkie
organizuja promocje dla swojego grona, zeby przyciagnac czlonkow....

>3. Nie probujcie przeksztalcac teamos/2 w "elitarny" klub, gdyz skonczy
>sie to tak jak z swietej pamieci FIDO, ktore zabila popularnosc i
>dostepnosc internetu.

Alez nie probujemy! Kazdy do Teamu moze wstapic!

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1