Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 01:02:27 MET DST

On Fri, 21 May 1999 12:30:13 +0200 (CEST), kelcon wrote:
>1. Strona - po prostu tragiczna, zarowno pod wzgledem merytorycznym i
>graficznym. Jezeli strona teamos/2 ma promowac os/2 to nie w taki
>sposob, bo odnosi sie wrazenie, ze OS/2 systemem graficznym nie jest. A
>w przypadku zawartosci, wystarczy porownac strone teamos/2 z TECH/2...
sluchamy propozycji co zmienic, co dodac? napisz jakis artykul, na pewno sie znajdzie
na niego miejsce..
>2. Zakupy - to juz niestety zakrawa na kpine, jezeli statutowym celem
>[...]
>jest smieszne bo czyz nie istnieje formula platnosci z gory ?
patrz moj post...
>3. Nie probujcie przeksztalcac teamos/2 w "elitarny" klub, gdyz skonczy
>sie to tak jak z swietej pamieci FIDO, ktore zabila popularnosc i
>dostepnosc internetu.
fido nie zginelo (nie wiem czemu wciaz u wielu osob widze adresy fido w
sygnaturkach?), a po drugie masz racje internet jest prostszym medium do
komunikacji.. ale jak sie to ma do organizacji jaka jest grupa uzytkownikow?
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl