Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 10:10:39 MET DST

Poniewaz akurat jestem zainteresowany kupnem OSa moge obiektywnie
ocenic jak teamos/2 prezentuje sie potencjalnych uzytkownikow:

1. Strona - po prostu tragiczna, zarowno pod wzgledem merytorycznym i
graficznym. Jezeli strona teamos/2 ma promowac os/2 to nie w taki
sposob, bo odnosi sie wrazenie, ze OS/2 systemem graficznym nie jest. A
w przypadku zawartosci, wystarczy porownac strone teamos/2 z TECH/2...

2. Zakupy - to juz niestety zakrawa na kpine, jezeli statutowym celem
teamos/2 ma byc promocja OS/2 w Polsce (tak mi sie wydaje - statutu nie
czytalem) to dlaczego dostep do tanszego (cena nadal w Polsce odgrywa
duze znaczenie) musi byc uzalezniony od przynaleznosci do "klanu". A
argumentacja, ze chodzi tu o zabezpieczenie finansowe dla zakupow tez
jest smieszne bo czyz nie istnieje formula platnosci z gory ?

3. Nie probujcie przeksztalcac teamos/2 w "elitarny" klub, gdyz skonczy
sie to tak jak z swietej pamieci FIDO, ktore zabila popularnosc i
dostepnosc internetu.

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124