Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 18:09:15 MET DST

On Thu, 20 May 1999 23:27:34 +0200 (CEST), Mariusz Kielpinski wrote:

>Nie jest duzym problemem. Mam jednak wrazenie ze napisanie listu
>zadnych problemow nie rozwiaze i nie tu jest sedno sprawy. Jakis czas temu
>pytalem na grupie o uzytkonikow z terenu Bygdoszczy. Jak myslisz po co.
>Ano po to aby moc na miejscu sie wspomagac co zaowocowalo juz
>dwoma pelnymi CD, wzajemna pomoca przy instalacjach i klopotach roznych
>(a bylo tego sporo) itd. Tego nie zalatwia strony Team bo jak pokazuje praktyka
>zaden opis na WWW nie dorownuje rzeczywistosci.

Owszem, zaden opis na WWW nie zastapi rzeczywistosci. Jednak najpierw trzeba ta
rzeczywistosc stworzyc - chyba kazdy z nas pomaga znajomym z OS/2 i nie jest to nic
szczegolnego. Jak dla mnie, jest to obowiazkeim kazdego uzytkownika OS/2, ktoremu
na tym systemie zalezy. Na liscie wystepuje pewna garstka uzytkowinkow OS/2 - duzo
osob wie o Teamie, a nie wie o liscie. I teraz jak ktos z Bydgoszczy sie zglosi do
Teamu, moznaby go odeslac do Ciebie. Gdybys nalezal do Teamu, ta osoba
powiadzialaby, ze Team mu pomogl, a nie ze ktostam mu pomogl - rownoczesnie
poczulaby solidne zaplecze. Czynnik psychologiczny jest bardzo wazny! Jezeli
bedziemy identyfikowani jako grupa, zdzialamy o wiele wiecej!

>Tak wiec robie (Tech/2 ktora jest cokolwiek kolektywna - tutaj przepraszam za
>chwilowy zastuj) i kilka
>innych rzeczy. Nie bede sie podejmowal jednak nowych wyzwan bo jak kazdy mam
>pewne
>mozliwosci.

Robienie Tech/2 to bardzo dobry pomysl, dlatego (co chyba widac) nie probowalem
dublowac tego na Teamie - jednak, gdyby Tech/2 bylo robione pod "protektoratem"
Teamu, to stalibysmy sie silniejsza organizacja - zyskali by na tym wszyscy
uzytkownicy OS/2, na pewno zaden by nie stracil... Coz, twoj wybor...

> [...]
>zeby takie pliki sciagac. Tego na tych plytach nie ma bo jest za duze.
>Podobnie jest ze Staroffice czy SmartSuite. Staram sie
>troche informacji bazowych wprowadzac na Tech/2 ale literatury nic nie zastapi.
>Linuksiarze to maja i w nos nam sie smieja.
>Czy moja obecnosc w Team (na papierze - bo inaczej nie wyda) cos zmieni. I taka
>jest banalna rzeczywistosc. Team jest potrzebny takze (a moze zwlaszcza) jako
>baza
>kontaktowa zeby taki pan A widzial ze ma przed soba jakies widoki na szybka i

Tak, ale Team musi sie jakos promowac. Promocja jest i liczba uzytkownikow, i
wystapienia na lamach prasy i dobre zaplecze w postaci fachowcow i stron. Twoja
obecnosc na papierze duzo by zmienila, jako naszego reprezentanta w Bydgoszczy :)
Pisalem juz o tym wczesniej w mailu...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl