Re: ext2

Autor: Michal Zawada (zawada_at_if.uj.edu.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 11:04:33 MET DST

Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl) wrote:

: A tak przy okazji: driver VFAT (vfat_003.zip) wykorzystuje wspólne
: moduły z EXT2_240, co pozwala na skorzystanie z EXT2 po doładowaniu
: jednego filtra. U mnie jednak (WARP 4 PL, fix 6 UK, EXT2 tylko na
: --
: Pozdrawiam,

: Jan.

 A'propos vfat'a. Mam 3 systemy - os2, w95 i linux ladowane z boot
manager'a. Partycje z OS i w95 sa obie ustawione na c:, tak, ze jezeli
jedna z nich jest aktywna, to druga jest zaslonieta. Ma to dobre strony,
bo w95 nie grzebie mi po nie swojej partycji. Tylko jak mam zobaczyc
partycje vfat'owa spod os'a ???

Michal Z.

*   "The light is a left hand of the darkness."                           *
*                                             Michal Zawada               *
*     \|/                          student of Jagiellonian University     *
*    -=*=-------------       Institute of Physics, Atomic Optics Division *
*     /|\                              email: zawada_at_if.uj.edu.pl         *